Asiakaslehti on monipuolinen markkinoinnin työkalu

Paperille painetut asiakaslehdet ovat välillä vähentyneet, mutta moni yritys on palannut painettuun sanaan: aikana, jolloin sähköpostimarkkinointi on kokenut pahan inflaation, palvelut, uutuustuotteet, kuulumiset ja referenssit sekä osaaminen kannattaa välillä esitellä asiakkaille myös paperilla. Sama lehti toki julkaistaan myös verkossa, jossa sisältö on hetkessä kaikkien saatavilla vielä pitkään julkaisunsa jälkeen. Yksinkertaisimmillaan verkkolehti on paperilehden näköislehti.

Asiakaslehden valtti markkinoinnissa on monipuolisuus: siinä voidaan tuoda esiin yrityksen ammattitaitoa sekä omia keksintöjä ja osaajia esittelemällä että asiakkaiden kertomusten kautta.

Teen toimittajan ja tuottajan roolissa myös asiakaslehtikokonaisuuksia. Lehtien lisäksi toimitan ja taitan satunnaisesti esitteitä, vuosikertomuksia ja kirjoja - pyydä tarjous!